Nemá absolutně žádné opodstatnění. Výrobek si uživatel koupil sám a dobrovolně na základě svého rozhodnutí, tudíž nese plnou odpovědnost za své investice. Pokud výrobek bez problémů funguje, nemá nárok absolutně na nic.
To, že je to čistě a pouze marketingový tah, kdy "dostaneš pade, utratíš pade krát XX" je snad jasné. Dvojitá reklama za cenu jedné.
Btw: koupil jsem si propisku na náplně, ale už se nedělají. Dostanu část financí za propisku zpět? Hloupost, že?
Odpovědět0 0
já akorát nechápu, proč by měl jakokýkoliv obchod dávat náhradu za hd-dvd přehrávač. Přehrávač funguje, nějaké filmy se dají sehnat, proč tedy? To, že firma, která přehrávač vyrábí má problémy, neznamená, že obchod musí dávat náhradu. Aha, už to chápu - to není vstřícný krok, ale šance vydělat další zelený papírky, protože když dáte 50 dolarů slevu, zajistíte si, že zákazník přijde nový (blu-ray) přehrávač koupit k Vám a vy na tom vyděláte 2x
Odpovědět0 0
Héctor
|
22.3.200817:50
sposob, ako si udrzat dobre meno na trhu
Odpovědět0 0
Já myslím, že si nemají na co stěžovat. Kdyby se toto stalo u nás, tak žádná společnost nepřijde s vůbec žádným odškodněním (a nebo by jej využila jen jako reklamu a ve skutečnosti by bylo odškodněna třeba jen prvních 500 zák.). Služby jsou u nás jen na "předstírací" úrovni - všichni se jimi chlubí, ale ve skutečnosti silně pokulhávají...
Odpovědět0 0